21 Aralık 2018 Cuma

Yakında size en güzel kahveyi sunmak için hazırlanıyoruz..

Parti evimizin bir bölümü, benim hem parti hazırlıklarını yaptığım hem de yıllardır sürdürdüğüm minyatür ev, scrapbooking, quillin, filografi vs çalışmalarımı yaptığım, bu ürünleri internet siteleri için hazırladığımız ve kargoladığımız bir atölye.
Etknliklerimiz genelde haftasonları olduğu için haftaiçi de hep yapmayı istediğim gibi güzel kahveler, çaylar ve günlük belirlediğimiz butik 2 çeşit ikramlığın hazırlandığı, arkadaş grupları için hizmet verme planındayız, çok az bir süresi kaldı her şeyin eksiksiz olması adına.
Oldukça sade, salaş ama çok temiz, iyi ışık alan, ferah bir alanımız var ve çok keyifli saatler için uygun diye düşünüyorum, bakalım neler olacak, nasıl tepkiler alacağız konuklarımızdan:)
Bu geri dönüşlerle en güzeline ulaşmak hep bizim hem de bu işleri yapan herkesin hedefi değil mi zaten.
Laf aramızda bahçede ev yapımı çikolatamız eşliğinde kahve içmeyi ben de çok sevdiğimden yine kendim için bir hazırlıktayım gibi geliyor ya hadi hayırlısı:)
Bekleriz efendim...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder