3 Aralık 2018 Pazartesi

www.nevyparty.com

Blog sayfasını güncellemekle ilgili sıkıntımı biliyorsunuz.
Haftasonları partiler, haftaiçi hobi atölyeleri ve online sitelerde başlayan satışlarımız derken bloğu ihmal ediyor, bunu biliyor ama bir türlü bir aksiyon alamıyorum.
En çok eleştiriyi de arama motorlarında bizi aradıklarında parti sayfamız yerine bloğumuzun görünüyor olması  ve bloğun da güncel olmaması yönünde alıyorum.

www.nevyparty.com aslında blogdan daha sık güncellenen ve iletişim/adres/kroki bilgilerimizin de yer aldığı bir sayfa, sanırım sayfanın tanıtımına biraz daha önem vermem gerekecek.
Teknik olarak bilgimin dillere destan oluşu ve 8 yaşındaki oğlumun  "anne yine mi  bozdun bilgisayarı ?"nidaları eşliğinde kurcalamaya her zaman bulduğumda, karakaplıda yazan her not için birşeyler yapmaya çalışıyorum ama tam kendimi kaptırıp, ilham rüzgarını da soldan soldan hissedip  İclal Aydın modunda bir şeyler yazmaya çalışırken ya gelen bir telefon ya da mesajla...yarım kalıyor o yapmayı çok istediğim güncellemeler.

Bu yaştan sonra okuluna gidilecekler/ öğrenilecekler listesine web sayfası tasarımı/ grafik tasarım/ turşu yapımı/ bebek patiği örmek gibi alakasız görünen ama benim ruhumda derin bağlarla birbirine bağlı temalar ekleyerek uzayıp giden günlerde, her sabah "yapacağım "diye uyanıyorum:) Gülmeyin, en azından yapacağıma inanıyorum hiç inanmıyor da olabilirdim, hayat kısa olduğu kadar uzun da, belki yeter zamanım tüm yapacaklarıma kim bilebilir:)

Şu aralar bol bol mutfağa giriyorum bu da elimi oyalıyor sanırım.
Parti ikramlıklarımı partievini ilk açtığım günden beri kendim hazırlıyorum ve çok seviyorum bunu yapmayı ama menüyü ara ara değiştirmem gerekiyor, konuklar yemekten sıkılmıyor genelde ama ben sıkılıyorum her haftasonu aynı şeyi yapmaktan:)
Her seyahatte omuz çıkıklığı yaşamamı sağlayacak kadar aldığım Almanca, İspanyolca, İtalyanca yemek ve parti ikramlıkları kitaplarının arasından kah damak zevkimize uygun kah da uyarlama yeni tariflerle, diğer konular yetmezmiş gibi bir de Emine Beder ile Martha Stewart karması denemelerimle İkizler burcu kadının hakkını vererek konuya konu katarak hayatımı karnavala çevirmiş durumdayım.
E, gel de blog yazısı yaz her gün:)

Yok yok valla günlük olarak yazacağım günü gelince; balık kavağa çıkınca, kırmızı kar yağınca, oğlum "ödevini yap "oğlum demeden ödevine başlayınca ve ben makarna sevdamdan vazgeçince:) Söz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder