25 Ekim 2017 Çarşamba

Star Wars ve Clash of Clans Doğumgünü Partilerinden....


Oğlumun partisi de dahil, genel olarak çektiğim fotoğraflardan bazılarını bu posta ekliyorum ama anladım ki profesyonel bir makineye ihtiyacım var:) Tiz zamanda halledile...Bunu da yazalım bakalım karatahtaya, bu karatahta listesi sonunda arşa kadar uzanacak ama du bakalım, neticede niyet önemli değil mi, ben yazmışım işte oraya elbet birgün sıra ona da gelir, onun üzeri de çarpılanır:)

Star Wars ve Clash of Clans temaları vardı , diğerleri de genel görünüm işte:)

Çok büyük öyle çok çok geniş bir yer değiliz , 20-25 kişilik bir yetişkin grubunu rahatlıkla ağırlıyor olsak da ben biraz fazla süslemeyi sevdiğim için masayı ve dahi etrafını, dar geliyor yerler bana dar:) Bana bıraksalar kendimi öyle bir kaybedip süslerim ki sonunda kimse oturacak yer de bulamaz, fena mı hep otur otur nereye kadar kokteyl havasında geçerdi işte doğumgünü:)

Neyse, evrene saldım yine istek ve dileklerimi, güzel olacak güzel:)

Partileriniz için bize iletişim numaralarımızdan ve dahi instagram adresimizden mesajla da ulaşabilirsiniz.













Clans of Clans tan bunlar da;























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder