10 Ekim 2017 Salı

Ketene çarpı işi deliliği:)


Haftasonları partilerle devam ederken, haftaiçi yetişkin workshoplarımız da sürüyor.
Çarpı işi benim en sevdiğim hobimdir, aslında teknik olarak öğrendikten sonra yapılması çok kolay olan bu işin en zor yanı, etamin kumaşına çalışmıyorsanız kanaviçe bezi kullanmanız gerektiği, ben de kanaviçe bezi ile çalışmayı oldum olası sevmemişimdir, bu çalışmada da kullanmadım ama nasıl pişmanım nasıl pişmanım anlatamam:)
Keten kumaşa tamamen göz kararı çalışmak, tek tek imek yakalamaya çalışmak gerçekten deli işiymiş, başladık artık bitirelim değil mi:)



Bu arada hem parti evi hem atölye aynı anda yürüyünce yeni bir kararla, parti ve atölye çalışmalarını birbirinden ayırdım. İnstagramda nevyparti  olarak yeni bir sayfa açtım ve atölyede yaptığımız el işleri ile parti paylaşımlarını ayırmış oldum.
Oradan da hiç olmazsa keyifli partilerimizi paylaşırız:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder