12 Eylül 2019 Perşembe

Sezon başladı:)

Bu sene yepyeni şeylerle yapacağız süslemelerimizi ve yazın üzerinde çok çalıştığım bir sürü detayı hayata geçireceğim umuyorum.

Asıl en önemlisi ve çok zamanımı alacağını düşündüğüm,oldukça fazla biriken fotoğraf stoğu, oturup tek tek ayıklamalı ve partilere göre toparlayıp beğendiklerimi yayınlamalıyım ama nasıl yaparım , ne zaman yaparım işte o muamma:)

En verimli ve en kolay gece çalışanlardanım ben, telefonla ya da ziyaretçiyle bölünmeden 1 saatte bile, gündüz 8 saatte yapamadığı kadar iş yapabilenlerden hani.
"Yarın değil bugün" ya da "bir sıfırdan fazladır" gibi bir sürü teşvik edici mottoyla bu geceden başlamalı fotoğraflara, Eylül oldukça yoğun ve yeni yepyeni gülen çocuk fotoğrafları gelecek yeniden.
Bir sürü şeyi öğrenmeyi çok seven biri olarak bir de fotoğraf kursuna mı gitsem acaba diye düşünüyorum, hımm günün 26-27 saat olduğu bir takvim lazım bana kesin:))







Ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum bazen fotoğraflara bakarken; mutlu bir günün parçası olmak, toplanma nedeni mutlu bir kutlama olan bir etkinliğin bir ucundan tutmak gerçekten büyük bir şans.

Elimizden geldiğince temiz, sağlıklı, huzurlu bir kaç saat sunmak istediğimiz tıpkı tiyatrocular gibi iki kalas bir hevesle yürüdüğümüz yoldan kareler diyelim biz onlara..

Gelsenize siz de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder