30 Mayıs 2019 Perşembe

Craft malzemeleri satışımız da başladı:)

Yeniden merhaba..
Farkettim ki 20-25 gündür sesim çıkmamış:) Çıkacak gibi de değildi hakikatten çok yoğun bir dönemdi zira.
Elimizdeki malzemelerin stok ayarları, ekran yüklemeleri derken oldukça zaman aldı.
Nihayet 10 m2 lik minnacık bir de "Store" bölümümüz oldu.
Çok keyifle hazırladığım ve düzenlediğim bir bölüm oldu ama henüz tam anlamıyla kapılarımızı açtık diyemeyiz çünkü etiketlenme süreci var daha, araya bayram tatili girince bayram sonrasına bıraktık o kısmı. Etiketlenme işi bitince "açıldık "diyeceğiz inşallah.

Küçük dükkanımız da özellikle ;
Scrapbooking,
Quilling
Dikiş
Çarpı işi
Minyatür
ve biraz biraz her şeyden olan bir yer olacak.
Çok aman aman çeşit olmasa da bulmakta sıkıntı çekilen ürünlerden bulundurmak istedim özellikle.
Scrapbook severler kağıdının, mühürlerin, yan malzemelerin bulunmasının zorluğunu bildikleri için beni çok iyi anlayacaklardır sanıyorum:)

Bebek ve nikah hediyelikleri hazırladık bir yandan da; keseler,kavanozlar vs vs bir süsledik bir süsledik:)
Çok keyif alacağım bir süreç olacağını düşünüyorum, insanla olmayı zaten çok seven biri olarak kapımdaki çıngırağın her sesi beni yeniden keyiflendirecek.

Ziyaret etmek isterseniz lütfen arayın olur mu, ola ki herhangi bir sebeple çıkarsak hiçbir konuğumuzu bekletmeyelim isterim.

Ortancalar açmak üzere, ziyaret etmek isteyen olursa aklınızda bulunsun:)































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder